Kaufland w spotach promuje sprzedaż zza lady

Autor: dlahandlu.pl 8 marca 2018 11:44

Kaufland w spotach  promuje sprzedaż zza lady

Kaufland Polska rozpoczął wizerunkową i produktową kampanię reklamową pod hasłem „Spotkajmy się przy ladzie”, opartą na nowym formacie kreatywnym. Sieć uruchamia także kampanię digitalową pod hasłem „Lada mi odpowiada”.

Kampania „Spotkajmy się przy ladzie” przedstawia serię spotów reklamowych, ukazujących rozmowy przy ladzie obsługowej pomiędzy pracownikiem sklepu a klientem. W spotach znajdziemy także odniesienia do codziennych scen z życia klientów.

„Spotkajmy się przy ladzie” obejmuje reklamy wizerunkowe oraz wizerunkowo-produktowe. W ramach kampanii, która potrwa do końca 2018 roku, przewidziane są spoty telewizyjne, radiowe, OOH oraz działania digital.

„Lada mi odpowiada” jest formatem przeznaczonym tylko do Internetu. Spoty mają humorystyczny, abstrakcyjny charakter. Ich bohaterami jest dwójka sprzedawców, którzy będą wchodzić w interakcje z klientami.

Celem obydwu kampanii jest podkreślenie szerokiego asortymentu produktów świeżych
w ladach z produktami mięsnymi, wędlinami, garmażeryjnymi i serami, obsługiwanych przez pracowników sklepów Kaufland.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • :) 2018-03-09 11:52:21

    abstrakcyjny charakter to ma rozmowa z pracownikami zza lady auflandu w Poznaniu na Piatkowie... ;

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    7,70

  • Śr

    5,19

  • Min

    3,99

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8529

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane