Kaufland wprowadza markę premium

Autor: www.dlahandlu.pl 9 listopada 2015 09:12

Sieć Kaufland rozpoczęła w mediach promocję marki własnej Exquisit. W ofercie znalazł się m.in. pasztet z wątróbek, sery dojrzewające, schab jagnięcy, risotto z borowikami i truflami, krewetki, czekolady do picia oraz zastawa stołowa. Oferta jest ważna do 5 do 18 listopada.

Przypomnijmy, markę premium mają również pozostałe sieci dyskontowe jak Lidl (Deluxe) czy Netto (Premieur).
Zdaniem Doroty Kałowskiej, ekspertki PIH, kupcy oraz osoby zarządzające markami własnymi w sieciach handlowych poszukują pomysłów na innowacje, zarówno na poziomie samych produktów jak i opakowań, ekspozycji a także komunikacji. Powodów tak dużego zainteresowania innowacjami w makach własnych jest kilka, a główny to dojrzewanie segmentu private labels oraz wchodzenie w kolejne cykle jego rozwoju.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,90

  • Śr

    3,39

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9201
Ilość aktualnych ofert: 397 662