Kaufland wybrał dom mediowy

Autor: wirtualnemedia.pl 8 grudnia 2017 13:52

Dom mediowy Zenith, należący do Publicis Media wygrał przetarg na kompleksową obsługę mediową sieci hipermarketów Kaufland. Tym samym marketer kończy współpracę z obsługującymi go poprzednio agencjami Maxus i Blue 449 - podają Wirtualnemedia.pl.

Od stycznia 2018 roku Zenith będzie odpowiadać za kompleksowe planowanie i zakup mediów tradycyjnych oraz internetowych. Dotychczas budżet ten był podzielony między dwie agencje: obsługą mediów tradycyjnych zajmował się Maxus (GroupM/WPP), a internetu - Blue 449 (dawny Starlink/Publicis Media).

Czytaj więcej na: www.wirtualnemedia.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    1,89

  • Śr

    1,31

  • Min

    0,99

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8714

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 684371

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane