Kaufland: Wygrywać będą te sieci, które zaproponują klientom miks kilku czynników

Autor: dlahandlu.pl 2 stycznia 2018 09:40

Kaufland: Wygrywać będą te sieci, które zaproponują klientom miks kilku czynników fot. materiały prasowe Kaufland Polska

Sieć Kaufland przewiduje, że nadchodzący rok będzie kolejnym etapem zacierania się granic pomiędzy różnymi formatami sklepów. Proces ten trwa już na polskim rynku od kilku lat. Kategoryzowanie poszczególnych sieci przestaje mieć znaczenie, szczególnie dla klientów.

- Konsument podejmując decyzję o tym, gdzie zrobi zakupy, kieruje się w dużym stopniu zależnością między czasem, który przeznaczy na zakupy a wielkością asortymentu, wśród którego będzie mógł wybierać. Coraz lepsza sytuacja materialna i rosnąca świadomość konsumencka Polaków mogą sprawić, że klienci będą oczekiwać od sieci handlowych zarówno szerokiej oferty, jak i możliwości dokonywania zakupów szybko i wygodnie. Dlatego wygrywać na rynku będą te sieci, które są w stanie zaproponować klientom miks kilku czynników: szerokiej oferty, szybkich zakupów oraz pozytywnych doświadczeń - podało biuro prasowe Kauflandu.

Czytaj także: Kaufland: W tym roku zarobki 95 proc. pracowników wzrosły średnio o 11 proc.

- W przyszłym roku będziemy, podobnie jak i cały rynek, dostosowywali naszą działalność do finalizowanych zmian prawnych dotyczących ograniczenia handlu w niedziele. Będziemy także kontynuowali wdrażanie zmian, które mają na celu poprawę wygody i komfortu zakupów naszych klientów. Mamy nadzieję, że kolejne działania pozwolą jeszcze lepiej odpowiadać na potrzeby i oczekiwania klientów na coraz bardziej konkurencyjnym i wymagającym polskim rynku - informuje biuro prasowe sieci.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • david 2018-01-08 15:09:00

    ale nawet tu agresja, przy rozmowie o zakupach ?! Co się dzieje z tym narodem polskim....? to nastawienie jest tak wrogie i lekceważące...strach patrzeć w przyszłość

  • MNICH 2018-01-03 07:27:35

    wy wszyscy od lat biadolicie i tylko biadolicie.ŻE kaufland taki,biedra taka ,tesco smakie ,deichmann buty co nogi smierdzą,ccc że gorsze od azbestu.A TYŁKA POZA NIE NIE RUSZYCIE!!

  • klient Kauflandu 2018-01-02 16:58:50

    Kaufland w Wągrowcu, po modernizacji to tragedia. Poznikały niektóre towary z oferty, dział z owocami i warzywami kiedyś duży dziś ma po jednej skrzynce każdego rodzaju owocu i warzywa, więc gdy się coś skończy miejsce zieje pustką (ktoś dokłada jeszcze towar?). Kas samoobsługowych brak, wózki stare i zdezelowane (trzeba do nich nurkować takie są głębokie), pod wieczór pustki w dziale z pieczywem. Jeśli tak ma wyglądać customer experience i przyjemność zakupów, to ja dziękuję, ale chyba pójdę gdzie indziej po sprawunki.

ZOBACZ WSZYSTKIE (3)


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    3,99

  • Śr

    3,01

  • Min

    1,89

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7928

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.