Kaufland wzorem konkurencji wprowadza ekskluzywną markę własną

www.portalspozywczy.pl 13 marca 2015 18:15

Sieć Kaufland wprowadza do swoich niemieckich sklepów 200 produktów pod ekskluzywną marką własną Exquisit.

Specjały wprowadzone na półki sklepów Kaufland inspirowane są produktami z Francji, Szwajcarii, Belgii i Austrii. Pod marką Exquisit klienci będą mogli kupić wyrobów delikatesowe, w tym mrożonki, słodycze, przekąski, mięsa, kawy, ciasta, czekolady oraz wiele innych produktów żywnościowych.

Kaufland wprowadzając markę własną z półki premium nawiązuje do działań innych sieci handlowych. W Polsce tego typu strategię asortymentową przyjęły Lidl z marką DeLuxe, Biedronka z marką LaSpeciale, czy Tesco z marką Finest.

Można się spodziewać, że po okresie testowej sprzedaży w Niemczech, produkty Exquisit trafią także na pozostałe rynki, na których rozwija się Kaufland, w tym do Polski.

Kaufland zarządza obecnie w Polsce siecią ok. 190 sklepów. Firma prowadzi także projekt modernizacji i odświeżenia swoich placówek w naszym kraju.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    3,19

  • Śr

    2,82

  • Min

    1,99

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10636

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane