Kaufland zwrócił klientom dodatkowo naliczone opłaty

Property News 25 listopada 2017 07:34

Kaufland wyjaśnił sprawę dodatkowych opłat, jakie 16 listopada zostały naliczone niektórym klientom tej sieci. Z oświadczenia sieci wynika, że powodem zaistniałej sytuacji było "nieprawidłowe zachowania jednego z komponentów IT". Dodatkowe transakcje opiewały nawet na 400 zł.

Kaufland wyjaśnia w oświadczeniu, że systemy bezpieczeństwa eService natychmiast wykryły zdarzenie, "niezwłocznie, jeszcze tego samego dnia, przesłaliśmy do banków informacje o unieważnieniu tych transakcji. Skutkiem był natychmiastowy zwrot środków na konta klientów".

Sieć zapewnia, że dane klientów oraz ich kart są "całkowicie bezpieczne, a transakcje zostały już skorygowane. Klienci nie muszą podejmować żadnych dodatkowych działań. Przepraszamy za ewentualne trudności i zapewniamy, że dołożymy wszelkich starań, aby tego typu zdarzenia nie miały miejsca w przyszłości" - napisano w komunikacie.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9753

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane