Kawa Prima promuje się konkursem

Autor: dlahandlu.pl 27 lutego 2012 10:58

W marcu br. marka Prima wraz z firmą DATA SOLUTIONS zorganizuje konkurs z serii „Historie przy kawie". Najpiękniejsze historie przedstawi marka Prima w kampanii prowadzonej we współpracy z telewizją Polsat. Najlepsze opowieści zaprezentuje jednocześnie radiowa Jedynka. Do wygrania ponad 65 tys. zł oraz 22 ekspresy do kawy.

Stworzone przez markę Prima i firmę DATA SOLUTIONS konkursy opierają się na różnych mechanizmach, a elementem łączącym są ludzkie historie. Pierwszy z nich polega na nagraniu przez znanych aktorów słuchowisk z najciekawszych, nadesłanych przez uczestników opowieści. Chętni będą mogli za pomocą specjalnie stworzonego formularza on-line przesłać swoje historie. Dzięki wdrożonemu mechanizmowi zbierania głosów raz w tygodniu zostanie nagrodzona i nagrana jedna historia. Z najlepszych słuchowisk jury wybierze 3 laureatów, którzy otrzymają nagrody pieniężne. Konkurs powiązany będzie z niedzielnym programem w Polsacie „Historie przy kawie", w którym znani aktorzy będą opowiadać własne historie.

W drugim konkursie zastosowano mechanizm automatycznego nagrywania historii przez telefon. W wybrane dni miesiąca słuchacze Radiowej Jedynki będą mogli telefonować do radiostacji i bezpośrednio na automatyczną sekretarkę nagrywać historie związane z podanym wcześniej tematem. Najciekawsza historia danego dnia zostanie nagrodzona i przedstawiona na antenie.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9801

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane