PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: Frigo Express

KER: Carrefour nie zdeprecjonował postaci Napoleona

Autor: wirtualnemedia.pl 8 sierpnia 2016 10:00

Postać Napoleona przedstawionego jako strażnika jakości produktów, została zaprezentowana w reklamie Carrefour Polska w sposób humorystyczny, a nie prześmiewczy, dlatego nie można zarzucić marketerowi deprecjacji postaci historycznej w spocie - orzekła Komisja Etyki Reklamy.

Skarżący reklamę nauczyciel historii stwierdził, że jest ona totalnie idiotyczna, wprost kretyńska i obraża uczucia narodowe, historyczne i patriotyczne Polaków. 

Carrefour wyjaśnił, że reklama wykorzystuje pozytywny wizerunek Napoleona wśród Polaków. „W spotach reklamowych Carrefour Napoleon pozostaje wodzem - co więcej, zawsze mają one pozytywny wydźwięk. Wychwalamy w nich jego umiejętności strategiczne i dowódcze, które wykorzystuje, by dowodzić w Carrefour. Fakt ten ilustrują liczne przykłady imitujące wypowiedzi Napoleona znajdujące się na naszej stronie internetowej carrefour.pl takie jak: „Ja wódz, ja reformator, przybyłem do Carrefour, by strzec, jakości , walczyć o wyższość niższych cen i dzielić się moją zdolnością planowania."

Więcej na Wirtualnemedia.pl

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    10,29

  • Śr

    6,08

  • Min

    3,78

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7880

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane