KER: Grafika Tigera w rocznicę Powstania Warszawskiego przekroczeniem granicy dobrych obyczajów

Autor: wirtualnemedia.pl 5 października 2017 08:54

Obraźliwa grafika, wyśmiewająca Powstańców i 73. rocznicę Powstania Warszawskiego wykorzystana w umieszczanej w social mediach reklamie energetyka Tiger (produkowanego pezez Maspex Wadowice) jest przekroczeniem granicy dobrych obyczajów i naruszeniem wartości historycznych, jakim było Powstanie Warszawskie - informuje portal wurtualnemedia za Komisją Etyki Reklamy.

Komisja Etyki Reklamy zajmowała się kilkoma skargami na internetową reklamę napoju energetycznego Tiger (produkowanego przez Maspex Wadowice), która pojawiła się m.in. na Instagramie i Facebooku tuż przed 1 sierpnia br., czyli rocznicą wybuchu Powstania Warszawskiego. Grafika przedstawiała środkowy palec i podpis "1 sierpnia dzień pamięci. Chrzanić to, co było. Ważne to, co będzie!”.

KER podzieliła stanowiska skarżących uznając, że reklama Tigera w social mediach naruszyła normy Kodeksu Etyki Reklamy. Wskazała, że użyta w reklamie obraźliwa grafika, wyśmiewająca Powstańców i 73. rocznicę Powstania Warszawskiego jest przekroczeniem granicy dobrych obyczajów i naruszeniem wartości historycznych, jakim było Powstanie Warszawskie.

Czytaj więcej na wirtualnemedia.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    1,89

  • Śr

    0,86

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9961

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane