KER: Konsumenci skarżyli się najczęściej na reklamę Black

Autor: press.pl 21 maja 2013 15:03

W ub.r. do Komisji Etyki Reklamy wpłynęło 3367 skarg, to ponad trzy razy więcej niż w 2011 roku (1053 skargi) - czytamy w press.pl

Najbardziej oprotestowaną reklamą był plakat z półnagą kobietą reklamujący napój energetyczny Black (FoodCare) hasłami: "Sprawdź jak działa", "Bądź grzeszny" - do komisji wpłynęło 1005 skarg na tę reklamę. 650 osób skarżyło reklamę na nośnikach zewnętrznych napoju Egoo. Plakaty prezentowały kobietę w bieliźnie i mężczyznę, który trzymał rękę na jej pośladku. 
W ub.r. najwięcej skarg wpłynęło na reklamy na nośnikach zewnętrznych (2417 skarg), telewizyjne (849 skarg) i internetowe (53 skargi).

Najczęściej dotyczyły produktów z kategorii napojów energetycznych (2248 skarg), głównie za sprawą oprotestowanych kampanii napojów energetycznych Black oraz Egoo. Dalsze miejsce zajęła branża aplikacji na telefony komórkowe (63 skargi) i handel (46 skarg) - informuje press.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    5,50

  • Śr

    3,28

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9701

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 772811

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane