KER: Reklama mleka Łaciate nie jest seksistowska

Autor: wirtualnemedia.pl 16 grudnia 2016 11:40

Zdaniem Komisji Etyki Reklamy, reklama outdoorowa mleka Łaciate (produkowanego przez SM Mlekpol) z hasłem „Białe po mamie, zdrowe po byku, Łaciate samo mleko” nie zawiera treści dyskryminujących lub sugerujących nierówność płci - podały Wirtualnemedia.pl.

Do KER wpłynęła skarga na reklamę outdoorową mleka Łaciate, produkowanego przez SM Mlekpol, z hasłem: „Białe po mamie, zdrowe po byku, Łaciate samo mleko". Na plakacie obok hasła widać krowę i byka, siedzących tyłem do widza na łące i przytulających się. W opinii osoby skarżącej tę reklamę, wykorzystany w niej slogan jest seksistowski, bo sugeruje nierówność płci, a ponadto - przewagę fizyczną mężczyzn i bliżej nieokreślone, acz niewielkiej wartości, w porównaniu z cechami po ojcu, cechy dziedziczone po matce ("białe" kontra "zdrowe"). „Dodatkowo zastanawia fakt użycia słowa "byk" zamiast "tata" (jak się wydaje - powinno być to analogicznie jak do "mamy"). Czy jest to promocja zdrady małżeńskiej?"- napisano w skardze.

Więcej na Wirtualnemedia.pl

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    6,29

  • Śr

    5,97

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10744

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane