KER: Reklama Stymenu nieobyczajna i wulgarna

Autor: wirtualnemedia.pl 12 sierpnia 2015 09:53

Stowarzyszenie Twoja Sprawa złożyło kilka skarg na reklamy Stymenu w różnych mediach. W przypadku spotów radiowych i reklam internetowych Komisja Etyki Reklamy uznała, że dyskryminują one kobiety, balansują na granicy wulgarności, pokazując je w seksualnych pozach, a przez to kreują ich negatywny wizerunek, a także są nieobyczajne - podały wirtualnemedia.pl

Dzięki współpracy z Instytutem Monitorowania Mediów Stowarzyszenie Twoja Sprawa wykazało m.in. że reklama Stymenu pokazywana jest w telewizji o różnych porach dnia, nie tylko po godz. 21.

Komisja Etyki Reklamy po analizie złożonych dokumentów podzieliła stanowisko STS i uznała, że spot jest szkodliwy dla dzieci, nieobyczajny i narusza poczucie odpowiedzialności społecznej.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    8,50

  • Śr

    5,85

  • Min

    2,49

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9988

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane