Ketchup Kotlin w nowej kampanii telewizyjnej

Autor: pr 16 maja 2017 13:30

Ketchup Kotlin w nowej kampanii telewizyjnej fot. materiały prasowe

W nowej kampanii telewizyjnej marka udowadnia, że Kotlin jest bez konserwantów, a jego smakiem można cieszyć się bez końca.

Najnowsza kampania marki Kotlin opiera się na przekazie pełnym smaku i humoru. Ile ketchupu Kotlin zmieści się na frytce, ile na kanapce, a ile na szaszłyku? Miłośnicy ketchupu sprawdzają to bez ograniczeń, ciesząc się ulubionym smakiem bez konserwantów.

Reklama Kotlina jest emitowana w dwóch wersjach. W pierwszej kompilację scen przedstawiających smakoszy ketchupu podsumowuje charakterystyczne hasło „I love ketchup”. Natomiast w drugiej lektor podkreśla, że ketchup Kotlin łagodny jest wyjątkowy nie bez przyczyny – zdaniem konsumentów to Smak nr 1 w Polsce.

„I love ketchup” to platforma komunikacyjna marki, w ramach której prowadzone są wszystkie działania Kotlina – aktywność w Internecie i mediach społecznościowych, komunikacja na stronie internetowej oraz działania PR. Miłość do ketchupu jest również motywem przewodnim najnowszego konkursu dla konsumentów na www.ketchupy.pl, w którym uczestnicy mogą tworzyć własne przeróbki zdjęć przedstawiające ich sympatię do ketchupu i zdobyć atrakcyjne nagrody.

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8820

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane