PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: Frigo Express

Ketchup Kotlin w nowej kampanii telewizyjnej

Autor: pr 16 maja 2017 13:30

Ketchup Kotlin w nowej kampanii telewizyjnej fot. materiały prasowe

W nowej kampanii telewizyjnej marka udowadnia, że Kotlin jest bez konserwantów, a jego smakiem można cieszyć się bez końca.

Najnowsza kampania marki Kotlin opiera się na przekazie pełnym smaku i humoru. Ile ketchupu Kotlin zmieści się na frytce, ile na kanapce, a ile na szaszłyku? Miłośnicy ketchupu sprawdzają to bez ograniczeń, ciesząc się ulubionym smakiem bez konserwantów.

Reklama Kotlina jest emitowana w dwóch wersjach. W pierwszej kompilację scen przedstawiających smakoszy ketchupu podsumowuje charakterystyczne hasło „I love ketchup”. Natomiast w drugiej lektor podkreśla, że ketchup Kotlin łagodny jest wyjątkowy nie bez przyczyny – zdaniem konsumentów to Smak nr 1 w Polsce.

„I love ketchup” to platforma komunikacyjna marki, w ramach której prowadzone są wszystkie działania Kotlina – aktywność w Internecie i mediach społecznościowych, komunikacja na stronie internetowej oraz działania PR. Miłość do ketchupu jest również motywem przewodnim najnowszego konkursu dla konsumentów na www.ketchupy.pl, w którym uczestnicy mogą tworzyć własne przeróbki zdjęć przedstawiające ich sympatię do ketchupu i zdobyć atrakcyjne nagrody.

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

  • 10.

    JUBILEUSZOWA EDYCJA 14-16 maja 2018, Katowice • Spodek i MCK • Metropolia GZM

Pobierz aplikację EEC
WIĘCEJ

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    9,98

  • Śr

    4,80

  • Min

    3,63

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7794

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.