Kiełba w Gębie chce się rozwijać poprzez franczyzę. Emituje akcje

Autor: dlahandlu.pl 3 sierpnia 2016 10:12

Kiełba w Gębie chce się rozwijać poprzez franczyzę. Emituje akcje

Grupa KWG Superfoods S.A. - właściciel sieci grill barów „Kiełba w Gębie” otwiera nowe punkty w Warszawie i szuka finansowania dalszego rozwoju i ogólnopolskiej ekspansji także przez franczyzę.

Wspólnie z platformą crowdfundingową sieć grill barów zamierza sprzedawać swoim klientom akcje. Spółka planuje pozyskać tą drogą 400 tys. zł i tym samym przyśpieszyć ogólnopolską ekspansję sieci grill barów. W tym celu KWG Superfoods S.A wyemitowała 26 667 akcji o wartości 15 zł każda. W sumie spółka zamierza sprzedać 21% udziałów spółki.

Pomysłodawcą i założycielem sieci jest Jarek Czechowski – polski DJ. - Mamy precyzyjne plany rozwoju. Pozyskane środki zostaną przeznaczone na wyposażenie lokalu w Hali Koszyki, jak i otwarcie kolejnych dwóch punktów w wybranych dużych miastach w Polsce, w lokalizacjach zorientowanych na turystów i imprezy. Kapitał niezbędny do uruchomienia jednego, nowego punktu to ok. 120 tys. zł. W kolejnym kroku, oprócz lokali własnych, planujemy także ekspansję w formie franczyzy. Pozyskany kapitał wsparty finansowaniem z zysków pozwoli nam na podwojenie ilości punktów gastronomicznych do końca 2017 roku – podkreśla Jarek Czechowski.

Akcjonariusze otrzymują imienne akcje spółki, zniżki przy zakupie w lokalach firmy oraz możliwość partycypacji w przyszłych zyskach firmy - informuje Piotr Loroch, COO Beesfund.com platformy, która zorganizowała emisję.


Food truck „Kiełba w Gębie” pojawił się na warszawskich ulicach w maju 2014 roku. W maju 2015 r. uruchomiono pierwszy stacjonarny punkt zlokalizowany przy stołecznej plaży nad Wisłą, przy klubie „Temat Rzeka”. W styczniu 2016 roku, sieć wzbogaciła się o punkt stacjonarny w podziemiach Dworca Centralnego PKP w Warszawie, a w maju 2016 uruchomiony został drugi punkt nad Wisłą, przy Płycie Desantu, na której działa klub „Cud nad Wisłą”.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • Grigo---ruta 2016-08-08 11:05:20

    Zacne, chwytliwa nazwa i do tego zapada w pamięci. :D O dziwo jeszcze nie trafiłem na food truck tej franczyzy. Sam też prowadzę gastro we współpracy, ale u mnie kooperacja jest stacjonarna no i serwuje kurczaki. Mam punkt i wystrój według własnego uznania, a u holly powder zaopatruję się w produkty i materiały promocyjne, co mi odpowiada. Teraz jak tak się zastanawiam to opcja food trucka jest całkiem interesująca.

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9920

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane