Kiełba w Gębie na FoodShow 2017: Food truck wymaga olbrzymiego zaangażowania i elastyczności

www.portalspozywczy.pl 22 marca 2017 10:42

- W przeszłości w ulicznych mobilnych knajpach mogliśmy zjeść jedynie gumowe zapiekanki, dzisiaj oferta jest znacznie szersza, konsumenci chętnie konsumują w tego typu miejscach - mówił podczas debaty zatytułowanej "Gastronomia niejedno ma imię" w ramach FoodShow 2017 Jarosław Czechowski, współzałożyciel, dyrektor zarządzający, sieć Grill Barów Kiełba w Gębie.

Jarosław Czechowski jest zdania, że tzw. street food zaczyna rewolucjonizować polski rynek gastronomiczny. - Znacznie łatwiej jest otworzyć food trucka niż restaurację. Nie ukrywam jednak, że taki biznes wymaga od nas pełnego zaangażowania, jest mocno nieprzewidywalny - dodał podczas debaty współzałożyciel, dyrektor zarządzający, Sieć Grill Barów Kiełba w Gębie.

Jego zdaniem, nurt street food ma ogromne szanse, aby przejść z food truck’a do stałej lokalizacji. Trzeba dbać i promować swój koncept oraz ofertę.

- Oba rozwiązania, czyli zarówno mobilna lokalizacji, jak i stała, mają swoje wady i zalety. Food truck wymaga olbrzymiego zaangażowania i elastyczności co do udziału w różnych zlotach, eventach, pracy po nocy i w różnych warunkach, gdzie czasami zyski zależą od lokalizacji czy pogody. Tego nie ma w restauracjach stacjonarnych, choć tu z kolei nie można zmieniać lokalizacji, więc trzeba bardzo rozsądnie wybrać miejsce na taką stałą placówkę gastronomiczną – komentował przedstawiciel konceptu Kiełba w Gębie.

Potwierdził, że jeśli pozyskamy stałych klientów w foodtruckach, zbudujemy markę i zadbamy o stałą wysoką jakość, to sukces w lokalizacji stacjonarnej jest już tylko kwestią chęci i zaangażowania.

Całość na portalspozywczy.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8968

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 558590

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.