Kiełba w Gębie na FoodShow 2017: Street food rewolucjonizuje gastronomię w Polsce

www.portalspozywczy.pl 17 marca 2017 13:20

- W przeszłości w ulicznych mobilnych knajpach mogliśmy zjeść jedynie gumowe zapiekanki, dzisiaj oferta jest znacznie szersza, konsumenci chętnie konsumują w tego typu miejscach - mówił podczas debaty zatytułowanej "Gastronomia niejedno ma imię" w ramach FoodShow 2017 Jarosław Czechowski, współzałożyciel, dyrektor zarządzający, Sieć Grill Barów Kiełba w Gębie.

Jarosław Czechowski jest zdania, że tzw. street food zaczyna rewolucjonizować polski rynek gastronomiczny. - Znacznie łatwiej jest otworzyć food trucka niż restaurację. Nie ukrywam jednak, że taki biznes wymaga od nas pełnego zaangażowania, jest mocno nieprzewidywalny - dodał podczas debaty współzałożyciel, dyrektor zarządzający, Sieć Grill Barów Kiełba w Gębie.

Jaki jest klucz do sukcesu?

- Ciekawy koncept, trafiona lokalizacja i dobra jakość. Street food to nie moda, to długotrwały trend. Będzie nurtem wiodącym w gastronomii w kolejnych latach - dodał Jarosław Czechowski.

Sieć Grill Barów Kiełba w Gębie pozyskała finansowanie w ramach platformy crowdfundingowej. - Mieliśmy prosty pomysł na finansowanie naszego przedsięwzięcia. Od początku wiedzieliśmy, że ma to być większa sieć. Razem ze wspólnikami doszliśmy do wniosku, że łatwiej nam będzie pozyskać finansowanie z zewnątrz i podzielić się przyszłym zyskiem niż zbierać pieniądze na biznes latami - mówił w czasie Food Show 2017 Jarosław Czechowski.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,20

  • Śr

    2,96

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9961

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane