KiK celuje w 650 sklepów w Polsce. Media społecznościowe ważną częścią strategii

Autor: pr/dlahandlu.pl 11 lipca 2017 12:17

W ciągu 5 lat obecności w Polsce sieć KiK rozrosła się do 170 sklepów, a docelowo zamierza otworzyć ich w sumie około 650.

Od początku działalności w Polsce, KiK w swojej strategii mocno stawia na nowe media. – Wykorzystujemy nowoczesne kanały, bo stwarzają wyjątkowe możliwości realizacji naszego celu, jakim jest ciągłe pogłębianie relacji z klientami – wyjaśnia Mariusz Kulik, dyrektor generalny KiK – W sieci możemy nie tylko komunikować o naszej ofercie i aktywnościach, ale przede wszystkim na bieżąco odbierać opinie i wrażenia klientów, jednocześnie wchodząc z nimi w często inspirujący dla nas dialog – dodaje.

KiK aktywnie prowadzi fanpage na Facebooku, który w pierwszej połowie tego roku przekroczył granicę 600 tys. polubień. Jego uzupełnienie stanowi blog, a od maja także oficjalny profil marki na Instagramie, oferujące porady modowe i wnętrzarskie.

Marka KiK jest w właścicielem ponad 3 400 sklepów na terenie: Polski, Niemiec, Austrii, Holandii, Czech, Słowacji, Słowenii, Węgier i Chorwacji. KiK Textil Sp. z o. o. oferuje asortyment, obejmujący odzież, biżuterię, dodatki, zabawki oraz tekstylia domowe. 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    5,99

  • Śr

    3,81

  • Min

    2,79

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7836

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 556184

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.