KiK celuje w 650 sklepów w Polsce. Media społecznościowe ważną częścią strategii

Autor: pr/dlahandlu.pl 11 lipca 2017 12:17

W ciągu 5 lat obecności w Polsce sieć KiK rozrosła się do 170 sklepów, a docelowo zamierza otworzyć ich w sumie około 650.

Od początku działalności w Polsce, KiK w swojej strategii mocno stawia na nowe media. – Wykorzystujemy nowoczesne kanały, bo stwarzają wyjątkowe możliwości realizacji naszego celu, jakim jest ciągłe pogłębianie relacji z klientami – wyjaśnia Mariusz Kulik, dyrektor generalny KiK – W sieci możemy nie tylko komunikować o naszej ofercie i aktywnościach, ale przede wszystkim na bieżąco odbierać opinie i wrażenia klientów, jednocześnie wchodząc z nimi w często inspirujący dla nas dialog – dodaje.

KiK aktywnie prowadzi fanpage na Facebooku, który w pierwszej połowie tego roku przekroczył granicę 600 tys. polubień. Jego uzupełnienie stanowi blog, a od maja także oficjalny profil marki na Instagramie, oferujące porady modowe i wnętrzarskie.

Marka KiK jest w właścicielem ponad 3 400 sklepów na terenie: Polski, Niemiec, Austrii, Holandii, Czech, Słowacji, Słowenii, Węgier i Chorwacji. KiK Textil Sp. z o. o. oferuje asortyment, obejmujący odzież, biżuterię, dodatki, zabawki oraz tekstylia domowe. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    9,13

  • Śr

    5,99

  • Min

    3,64

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9044
Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane