Klienci centrów handlowych oczekują szerokiej oferty usługowej

Autor: pr 19 lipca 2016 19:52

Centrum handlowe przyszłości to więcej niż zakupy. Klienci coraz częściej oczekują rozwiązań typu „dwa w jednym”, które pozwolą im zaoszczędzić czas. Według danych „The Customer Framework” aż 85 proc. badanych jest w stanie zapłacić o jedną czwartą więcej firmie, która oferuje lepszą obsługę klienta. Galerie handlowe dostrzegają, że nowoczesny marketing to także inwestowanie w usługi.

Projektowanie usług (ang. service design) stało się w ostatnich latach jednym  
z najgorętszych tematów, którego nie pomijają również centra handlowe.

Procent usług na rynku dynamicznie rośnie. Ma to wpływ na przemodelowanie oferty obiektów handlowych. Rozpoznawalne marki, unikatowe butiki, czy ciekawa strefa restauracyjna to główne składowe centrów. Czy wystarczające? Badania wskazują, że współczesny konsument oczekuje rozwiązań „kompaktowych”, które pozwolą mu, w jak najkrótszym czasie i w wygodny sposób, zrealizować szereg zadań z listy codziennych obowiązków.

- Nasz klient dynamicznie się zmienia. Jest to związane z dzisiejszym trybem życia. Wybierając się do centrum handlowego analizujemy jego ofertę nie tylko pod kątem marek, ale i usług. Rozumiemy to i dlatego staramy się, aby odwiedzający Galerię Łódzką mogli jednocześnie skorzystać z serwisu takiego jak: fryzjer, kosmetyczka, szewc, pralnia, czy poprawki krawieckie. Stawiamy także na nietypowe rozwiązania uzupełniając naszą ofertę o wybielanie zębów czy ekspresowy manicure. Żadna z usług nie wymaga wcześniejszej rezerwacji, co jest szczególnie doceniane - mówi Beata Stefańska, dyrektor Galerii Łódzkiej.

W Galerii Łódzkiej można wymienić walutę, nadać paczkę w punkcie pocztowym, czy wykupić ubezpieczenie. Ponadto na klientów czeka bezpłatna usługa VIP – „Zakupy ze stylistką”. Natomiast we wrześniu 
w centrum pojawi się samoobsługowy punkt czyszczenia obuwia.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9079

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.