Klienci i nieuczciwi pracownicy generują najwięcej strat w branży retail

Autor: PIH 21 września 2015 10:44

- Rozwój rynku handlu detalicznego wiąże się ze wzrostem liczby obiektów generujących straty. Wzrost liczby obiektów generujących straty to z kolei wzrost ilości rozwiązań ograniczających straty. Wzrost ilości rozwiązań ograniczających straty to wzrost kosztów - mówi Tomasz Pusz, członek zarządu Umbrella Holding Sp. z o.o.

W Europie najwięcej strat nieznanych generują: klienci sklepów stanowiący - 39 proc., tuż za nimi sklasyfikowano błędy administracyjne - 25 proc., kolejnym źródłem strat są nieuczciwi pracownicy - 22 proc. Na ostatnim miejscu sklasyfikowano nieprawidłowości u dostawców - 15 proc.

Na tym tle Polska kształtuje się następująco: 46,5 proc.- stanowią klienci, 33,3 proc.- pracownicy,
14,4 proc. - dostawcy, 5,2 proc.- błędy administracyjne.

Na zapobieganie stratom wydajemy o 0,57 proc. mniej w stosunku do przychodów sieci retail, niż wskazuje na to średnia europejska.

Na rynku ochrony osób i mienia w 2016 roku prognozowane wynagrodzenie wyniesie 1800 zł brutto, koszt pracodawcy wyniesie więc ok. 2178 zł.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    22,48

  • Śr

    12,41

  • Min

    9,50

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8035

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 556876

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.