PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: Frigo Express

Klienci otwarci na nowości piekarnicze

Autor: dlahandlu.pl 10 listopada 2010 09:08

- Coraz większym uznaniem cieszy się pieczywo z tzw. wyższej półki, a więc chleby na zakwasie, żytnie, pszenno-żytnie. Idziemy za ciosem i wprowadzamy kolejne nowości, w tym m.in. chleb orkiszowy - mówi Małgorzata Mianowicz, kierownik działu sprzedaży stołecznej sieci Piekarni i Cukierni W. Czubak.

Jeśli chodzi o kategorie ciast, tutaj również widoczny jest trend prozdrowotny. - Oprócz tradycyjnych serników i szarlotki, dobrze rotują ciasta fitness (z owocami), które są zdrowsze, mniej kaloryczne.  Cieszymy się, że klienci są otwarci na nowości. Duża w tym zasługa naszego personelu. Wykwalifikowane ekspedientki często doradzają kupującym i proponują nowe produkty.  Oprócz wysokiej jakości obsługi klienta kolejnym czynnikiem zwiększającym sprzedaż są akcje promocyjne - dodaje Małgorzata Mianowicz.

Sieć W.Czubak prowadzi aktualnie 19 sklepów firmowych oraz placówki patronackie. Dostarcza też pieczywo do 150 punktów (sklepy, restauracje,
szkoły).

Przeczytaj także:

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    18,99

  • Śr

    15,85

  • Min

    9,49

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7994

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane