Klienci Schleckera przeszli do Rosmanna, Lidla i Aldiego

Autor: gazeta.pl 30 stycznia 2012 14:10

W ciągu ostatnich pięciu lat Schlecker stracił 6 mln klientów - podaje "Wirtschaftswoche", powołując się na badania GfK. W 2011 r. kupujących było już tylko 2 mln. 40 proc. spośród odchodzących klientów zdecydowało się na zakupy w konkurencyjnych sieciach: dm, Rossmann czy Mueller. Jedna czwarta wybrała takie dyskonty jak Lidl czy Aldi - czytamy w gazeta.pl.

W weekend region Badenia-Wirtembergia zapewnił, że inwestorzy mogą liczyć na państwowe gwarancje. Schlecker w samych Niemczech zatrudnia ok. 30 tys. osób w 7 tys. placówek. Eksperci branżowi doradzają firmie raczej zmianę marki. Z jednej strony Schlecker jest jedną z bardziej rozpoznawalnych nazw w Niemczech, z drugiej jednak reputacja tej marki jest mocno obciążona ze względu na warunki pracy, niskie płace i łamanie prawa pracy.

 

Przeczytaj także:


Podobał się artykuł? Podziel się!
  • pracownicy Lidla 2012-01-30 19:35:35

    U nas w Polsce marką obciążoną za złe warunki pracy, niskie płace i łamanie prawa pracy powinien być LIDL!!!!

    Typowy obóz pracy!!!

    Szkoda słów!!!

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,20

  • Śr

    2,96

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9961

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane