Klienci zakładają wiele kont e-mail, żeby wyłudzić rabaty

Autor: gazeta.pl 24 października 2017 15:27

Wiele firm w obawie przed łowcami rabatów unika takiej formy promocji. Tomasz Smykowski z agencji Websoul twierdzi jednak, że rezygnacja z oferowania tego rodzaju promocji nie jest konieczna. Wystarczy zmienić do niej podejście - czytamy w gazeta.pl

Coraz częściej firmy przyznają, że kody rabatowe to dla nich duży problem. Klient żądny rabatów może mocno zaszkodzić firmie. Polem do popisu są media społecznościowe, na których niezadowoleni z nieotrzymania rabatu użytkownicy wyładowują emocje.  – Nie dasz rabatu - źle, dasz - jeszcze gorzej – mówi jeden z właścicieli sklepu internetowego. – Czasem brakuje pomysłu, jak sobie poradzić z kombinującymi klientami – przyznaje.

– Kody rabatowe to bardzo atrakcyjna forma zachęcenia klienta do wypróbowania sklepu i jego oferty. Nie powinniśmy traktować kodów rabatowych jak okazji do walki z klientami, ale wykorzystać je, by pokazać klientom, że nasz sklep jest nadzwyczajny. Klient tworzy wiele kont – niech tworzy. Wyślijmy mu kod rabatowy, dzięki któremu nie będzie musiał tego robić. Klient żąda rabatu po okresie promocyjnym? Podziękujmy mu za pamięć i zaoferujmy rabat z dogodnym dla niego terminem użycia! Klient znalazł lukę w regulaminie? Dajmy mu nie tylko oczekiwany rabat, ale też podziękowanie z gratisem – radzi właściciel agencji Social Media Websoul.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    6,99

  • Śr

    5,74

  • Min

    2,49

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11052

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane