Klub fitness w Galerii Madro
Klub fitness Body Gym, działający dotąd na Nowym Mieście, zmienia od stycznia swoją siedzibę. Przenosi się na teren Galerii Madro przy ul. Zwycięstwa 8. Na 2 tys, mkw. znajdzie się m.in. największa w Białymstoku ilość profesjonalnych urządzeń do treningu siłowego.
Nowy Body Gym w Galerii Madro zostanie otwarty na początku stycznia. Lokalizacja na terenie Galerii Madro, położonej w śródmieściu, oznacza przede wszystkim lepsze skomunikowanie i dostępność dla klientów z praktycznie wszystkich części Białegostoku.
Na terenie Galerii Madro zostanie także uruchomione solarium oraz powstaną w tym miejscu salon fryzjerski i kosmetyczny. Dodatkowo, na początku przyszłego roku w tym miejscu powstanie też coś z myślą o najmłodszych – jedno z największych w Białymstoku, a zarazem najbardziej nowoczesne – centrum zabaw dla dzieci z wieloma niedostępnymi w tej chwili w mieście atrakcjami.

WYBRANE DLA CIEBIE
- 11:23 Sizeer i Ochnik najemcami Galerii Victoria
- 09:21 Magda Gessler ma własną linię przetworów owocowo-warzywnych
- 09:15 Prezes firmy iRobot: Naszą przyszłością jest przyjaźń z robotami
- 09:02 Auchan Supermarket ruszył na warszawskiej Białołęce (galeria)
- 08:46 22 kwietnia to kolejna niedziela z zakazem handlu
- Pt 18:07 Hortimex: Nie wszystkie mody żywieniowe są słuszne
- Pt 16:56 GUS: Niższy wskaźnik koniunktury gospodarczej dla handlu detalicznego
- Pt 16:51 EEC 2018: Przedstawiciele branży rolno-spożywczej i handlu będą debatować w...
-
Sainsbury's wprowadza specjalne opakowania, bo millenialsi boją się dotykać...
-
#NieKupujKochaj - akcja pracowników Biedronki nabiera rozpędu
-
Biedronka idzie za ciosem i kontynuuje hitową promocję
-
Solidarność Tesco: Zarząd przedstawił propozycję podwyżek, nie zgadzamy się...
-
Analitycy spodziewają się dobrych wyników Tesco
-
Lidl odpowiada Biedronce "tanią sobotą"
- 1 Dyrektor HR Tesco: Pracownicy są entuzjastycznie nastawieni do zmian
- 2 Paweł Musiał w zarządzie Eurocashu. Odpowie za biznes detaliczny
- 3 Sainsbury's wprowadza specjalne opakowania, bo millenialsi boją się dotykać...
- 4 Piotr i Paweł optymalizuje sieć. Zamyka 4 placówki
- 5 LPP miała w I kw. 1,58 mld zł przychodów i 115 mln zł straty operacyjnej
- 6 Lidl w tydzień wydał na reklamę w telewizji ponad 11,7 mln zł