Kobiety szukają kodów rabatowych na zakupy online i offline

Autor: dlahandlu.pl 9 kwietnia 2016 11:00

Połowa internautek w Polsce wykorzystuje internet do poszerzania wiedzy o markach i cenach, a jedna trzecia, by kupić ulubiony produkt kosmetyczny - wynika z badania She Knows. Z raportu wynika, że zwracają one uwagę na treści przeznaczone właśnie dla kobiet.

Ostatnie badanie internetu wykonane przez Megapanel PBI/Gemius pokazuje, że w Polsce jest prawie 25 mln użytkowników sieci, z czego prawie 11 mln to kobiety. Zdaniem ekspertów świadczy to o potencjalne marketingowym tych, którzy kierują swą ofertę do płci pięknej.

Kobiety kontrolują obecnie wydatki konsumenckie o wartości 20 bilionów dolarów, a do 2028 roku przejmą 75 proc. całości tego budżetu - wynika z zeszłorocznej prognozy Ernst&Young. Jak podają eksperci z platformy DwieSzpilki.pl, dla współczesnej kobiety ważna jest zarówno znajomość danej marki, jak i forma, treść oraz stopień dopasowania prowadzonej kampanii reklamowej do jej specyficznych oczekiwań wynikających z płci.

Z badania nowojorskiego domu mediowego zajmującego się tematyką kobiecą She Knows wynika również, że 92 proc. kobiet lepiej zapamiętuje te przekazy reklamowe, które pokazują pozytywny wizerunek kobiety, a 52 proc. podejmuje na ich podstawie konkretne decyzje zakupowe.

Tymczasem dane zebrane na przełomie kwietnia i maja 2015 roku przez SW Research pokazują, że, gdy kobiety kupują przez internet, 74,1 proc. najpierw sprawdza opinie o e-sklepie. 50 proc. dokonuje faktycznego zakupu w miejscu, które wzbudza zaufanie, a co trzecia konsumentka na stronie, która wykazuje się przyjaznym układem, wyglądem i odpowiednią czytelnością.

Natomiast TNS Polska w sondażu z końca 2014 roku wskazuje, że kobiety szukają podczas zakupów okazji. Najczęstszymi promocjami, z których korzystają, to zniżki cenowe na odzież, obuwie, ulubione kosmetyki oraz książki.

- Szukające dobrych okazji panie są tak samo zainteresowane zakupami w obniżonych cenach, jak i promocjami typu dwa plus jeden. Co istotne, liczą się nie tylko te promocje, które można zrealizować przy zakupach online. Równym powodzeniem cieszą się kupony rabatowe, dające nawet niewielkie, pięcioprocentowe obniżki ceny, które internautka może za darmo pobrać, wydrukować i następnie wykorzystać zarówno w sklepie internetowym, jak i stacjonarnym - mówiła przedstawicielka portalu DwieSzpilki.pl Ewelina Leszko. 

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • mariolkaaa 2017-02-28 13:56:02

    Ja wyszukuję kody rabatowe na wyhacz.pl dzięki nim oszczędzam na zakupach:)

  • monisia9090 2017-02-20 18:11:18

    @flora

    po co mi bilety do kina, kiedy ja wolę zaoszczędzić przy zakupie ciuchów, Jak mam okazję kupić taniej to korzystam z kodów rabatowych, których jest pełno.

  • flora 2016-05-01 00:01:03

    wystarczy wiedzieć gdzie kupować ;) i nie trzeba kodów! na platformie gdzie kupuję jest nie tylko bezpiecznie, ale też mam dodatkowe profity w postaci punktów, które dostaję za korzystanie z serwisu. a potem zamieniam je na bilety do kina!

ZOBACZ WSZYSTKIE (3)


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    3,49

  • Śr

    2,55

  • Min

    1,99

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8968

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 558590

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.