Kolejna odsłona akcji konsumenckiej Pepsi

Autor: wirtualnemedia.pl 20 lipca 2016 10:51

Kolejna odsłona akcji konsumenckiej Pepsi Fot. PepsiCo

Rozpoczęła się wakacyjna kampania reklamowa napoju Pepsi obejmująca m.in. kolejną odsłonę akcji konsumenckiej „Wyzwanie smaku” - informują Wirtualenemedia.pl.

Akcja „Wyzwanie smaku” obejmuje cykl eventów, podczas których wszyscy zainteresowani mogą wziąć udział w tzw. ślepym teście smaku Pepsi i Coca-Coli. 

Do tegorocznej edycji zaangażowano osoby popularne w internecie, m.in. znaną z „Top model” modelkę Zuzannę Kołodziejczyk oraz autora kanału youtube’owego Adam Knowshow. 

Jednocześnie emitowane są reklamy Pepsi pod hasłem „Lato jest chwilą” - podają Wirtualnemedia.pl.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    1,89

  • Śr

    0,86

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9961

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane