Kolejna odsłona kampanii Michałki z Wawelu

Autor: dlahandlu.pl 9 lutego 2012 09:23

Wawel SA rozpoczął kampanię outdoor'ową sztandarowego produktu firmy - Michałków. Jest to kolejna odsłona kampanii „Michałki z Wawelu", która rozpoczęła się w TV w styczniu br.

 Kampania „Michałki z Wawelu" związana jest z wprowadzeniem na rynek dwóch nowych smaków cukierków: pomarańczowego i kawowego. Celem kampanii jest umocnienie Michałków z Wawelu na pozycji lidera kategorii oraz prezentacja nowych wariantów Michałków.

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    2,99

  • Śr

    2,87

  • Min

    1,99

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10744

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane