Kolejna odsłona kampanii promocyjnej Frosty

Autor: pr 16 stycznia 2014 12:51

Kolejna odsłona kampanii promocyjnej Frosty

13 stycznia ruszyła pierwsza w tym roku kampania promocyjna FRoSTY wspierająca sprzedaż flagowych produktów firmy - Złotych Paluszków Rybnych i bogatej gamy szpinaków.

Najnowsza odsłona kampanii nawiązuje do wcześniejszych działań promocyjnych marki. Jej bohaterem ponownie został Piotr z FRoSTY. W rozmowie telefonicznej nt. Złotych Paluszków Rybnych i Szpinaków prezentuje politykę marki gwarantującą najwyższą jakość ryb oraz naturalność mrożonek połączoną z prostotą ich przygotowania w domu. 

Nowe, 15- i 30-sekundowe spoty reklamowe FRoSTY będą emitowane w ogólnopolskich i tematycznych kanałach telewizyjnych. Konsumenci będą mogli je oglądać do 24 lutego. Kampania internetowa natomiast, trwająca od 20 stycznia do 9 marca 2014 r., obejmie największe portale internetowe, m.in. Onet.pl i Wp.pl, serwisy tematyczne (Polki.pl, Ugotuj.to, Kobieta.gazeta.pl) oraz YouTube i serwisy VoD. Wykorzystane w niej zostaną najnowocześniejsze typy nośników - rich media, a także statyczne banery i działania w mediach społecznościowych.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,99

  • Śr

    2,73

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9988

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane