Kolejna odsłona kampanii reklamowej Frosty

Autor: pr 21 października 2015 11:18

100% naturalnego smaku! – pod tym hasłem wystartowała kolejna już odsłona kampanii reklamowej FRoSTY. Pierwszy raz w historii, swoim zasięgiem objęła nie tylko telewizję, ale również radio.

„Przekonaj się jak łatwo przygotujesz…” – tymi słowami bohater spotów zachęca konsumentów do spróbowania produktów marki. Już po raz kolejny Piotr z FRoSTY wprowadza widzów w świat produktów marki: Złotych Paluszków Rybnych oraz gamy Ryb z pieca, prezentując równocześnie jej politykę, gwarantującą najwyższą jakość ryb oraz naturalność mrożonek. Zgodnie z ideą 100% naturalnego smaku!, FRoSTA w swoich produktach nie stosuje barwników, aromatów ani wzmacniaczy smaku. Na wszystkich produktach rybnych, znajdziemy zaś certyfikat MSC mówiący o pochodzeniu ryb z certyfikowanych łowisk.

Kampania telewizyjna potrwa do maja 2016 r. 15- i 30-sekundowe spoty będą emitowane na antenach stacji ogólnopolskich i tematycznych – zobaczymy je m.in. w TVN, TVP, Polsacie czy AXN i MTV. Reklamy radiowe usłyszymy na antenach stacji ogólnopolskich (RMF i Radio Zet) oraz stacji lokalnych przez cały październik.

Za zakup mediów odpowiadał dom mediów ZenithOptimedia, działania PR realizuje agencja JBcomm.

 


 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    1,89

  • Śr

    0,82

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9685

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 772811

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane