PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: Frigo Express

Kolejna sieć startuje z tygodniami tematycznymi

Autor: www.dlahandlu.pl 11 września 2015 11:36

Sieć delikatesów Alma wystartowała z akcją tematyczną "Dni brytyjskie". To kolejna sieć, która zdecydowała się na taki sposób promocji produktów.

Sieć w nowej gazetce promuje m.in. brytyjskie herbaty, sery, galaretki, makarony i pesto sygnowane marką Jamie Oliver, czekolady, napoje imbirowe i alkohole.

Produkty dostępne są od 10 do 23 września.

Akcje tematyczne zapoczątkowały dyskonty Lidl i Biedronka. W ubiegłym roku w ten trend włączyła się poznańska sieć supermarketów Piotr i Paweł. W czerwcu br. z akcją tematyczną wystartował Polomarket, a na początku września Tesco.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • Joanna z Gdańska 2015-09-14 13:58:11

    Moze zaskoczę, ale najbardziej pozytwynie zaskoczyla mnie jakość produktów z tygodni tematycznych w Polo. Nie tylko fajnie ogrywają to marketingowo, ale przede wszystkim ta jakosc produktow zadowala. Hiszpańskiego Fueta kupililismy zapasy na miesiąc ;)

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

  • 10.

    JUBILEUSZOWA EDYCJA 14-16 maja 2018, Katowice • Spodek i MCK • Metropolia GZM

Pobierz aplikację EEC
WIĘCEJ

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8032

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.