PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: Frigo Express

Kolejna sieć stawia na projektantów. Kolekcja Gosi Baczyńskiej w Rossmanie

Autor: www.dlahandlu.pl 25 września 2015 11:23

Kolejna sieć stawia na projektantów. Kolekcja Gosi Baczyńskiej w Rossmanie Na zdjęciu sklep sieci Rossmann, fot. za rossmann.com.pl

Rossmann śladem dyskontów wprowadza do oferty towary "z wyższej półki". Od października w sklepach sieci pojawią się ubrania polskiej projektantki Gosi Baczyńskiej.

W kolekcji są m.in.: bluzki (ceny od 79,99 zł do 129,99 zł), spodnie (149,99 zł), spódnica (99,99 zł), torby (od 89,99 zł do 169,99 zł), a także szale, czapki, rękawiczki, paski i skarpetki.

Mottem kolekcji jest "Moda dla wszystkich kobiet niezależnie od wieku", nie tylko ze względu na przystępne ceny, ale także miejsce w którym będzie można kupić jej ubrania.

– Wszyscy myślą, że projektanci ubierają tylko gwiazdy. A przecież my ubieramy najróżniejsze kobiety. I bardzo znane i te "normalne" (...) – mówiła we wrześniowym miesięczniku "Skarb" Gosia Baczyńska. I dodała: - Cały czas mam na uwadze w jakim społeczeństwie żyjemy. Dlatego postanowiłam zrobić modę dla każdego, żeby była ponadczasowa, a nie na jeden sezon.

Już w sierpniu na swoim profilu na Facebooku Gosia Baczyńska zapowiedziała pojawienie się takiej kolekcji.

Przypomnijmy, w ubiegłym roku duet Paprocki & Brzozowski rozpoczął współpracę z Biedronką. Sieć miała w swojej ofercie również brania od młodych projektantów z ASP.
W Lidlu również pojawiały się specjalne kolekcje m.in. firmy Wittchen czy buty Crocs.

Według prowadzonych przez agencję badawczą Inquiry badań, polscy konsumenci kierują się przy wyborze sklepu w dużej mierze szerokim asortymentem i cenią sobie sklepy, które mają w ofercie „wszystko, czego potrzebuję”. Szczególnie atrakcyjne dla klientów są oferty dyskontów, które już dawno przestały być sklepami stricte spożywczymi.

- Trzeba podkreślić, że takie akcje stanowią nieodłączny składnik koncepcji sklepu dyskontowego, a wielu klientów wręcz poluje na takie okazje. W przypadku akcji z marką Wittchen nowością było to, że w ofercie dyskontowej pojawiły się produkty „z górnej półki” i mimo promocji, w wysokiej cenie. Markowe wyroby w dyskontach to nie jedyne zmiany w asortymencie wielkich sieci, jakie zaobserwowaliśmy w Inquiry na przestrzeni ostatnich miesięcy. Od jakiegoś czasu w Media Markt możemy kupić napoje, w H&M kosmetyki, a w drogeriach Rossman – żywność ekologiczną i produkty dla zwierząt. Dodatkowy asortyment sprawdza się pod warunkiem, że z punktu widzenia klienta ma on logiczne uzasadnienie. Warto zatem przyjrzeć się potrzebom odwiedzających daną sieć klientów - podkreśla Agnieszka Górnicka, prezes firmy badawczej Inquiry.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • Tomek 2015-09-25 14:47:44

    Ło matko, wielcy projektanci, a w dyskontach muszą zarabiać. Śmieszne...

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

  • 10.

    JUBILEUSZOWA EDYCJA 14-16 maja 2018, Katowice • Spodek i MCK • Metropolia GZM

Pobierz aplikację EEC
WIĘCEJ

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7472

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.