Kolejne zagraniczne marki wchodzą do Polski

Autor: Rzeczpospolita 3 listopada 2014 09:58

W trzecim kwartale na polskim rynku zadebiutowało wiele nowych marek, m.in.: francuskie Sinequanone i Undiz, włoska Eye Sport, grecka Fullah Sugah czy amerykańska Kilhl's Since 1851. Nasz kraj pozostaje atrakcyjnym rynkiem do ich dalszej ekspansji dla sieci handlowych - czytamy w Rzeczpospolitej.

Jak mówi w rozmowie z Rzeczpospolitą Marta Machus-Burek, dyrektor ds. strategii handlowych w Dziale Doradztwa i Rozwoju Projektów Inwestycyjnych w Colliers International, w trzecim kwartale tego roku w dalszym ciągu mieliśmy do czynienia z rynkiem najemcy, z odczuwalną presją na wysokość czynszów i wszelkiego rodzaju dodatkowe zachęty dla najemców. Dotyczyło to nie tylko dużych najemców, ale także tych mniejszych.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    5,49

  • Śr

    2,94

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9753

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane