Kolejny etap kampanii marki Lisner

Autor: wirtualnemedia.pl 10 marca 2015 09:38

Kolejny etap kampanii marki Lisner

Ruszył kolejny etap kampanii reklamującej przekąski rybne Śledzik na raz marki Lisner. Akcję - której bohaterem jest kucharz Michel Moran - podają wirtualnemedia.pl.

Nowa reklama Lisnera pokazuje, jak Michel Moran w samochodzie gastronomicznym zamiast burgera serwuje zaskoczonym klientom Śledzika na raz promowanej marki. Przekonuje ich, że warto spróbować tej przekąski, ponieważ zawiera ona kawałki śledzia z dodatkiem warzyw i trzech różnych sosów do wyboru.

Obecny etap kampanii Lisnera jest prowadzony przede wszystkim w telewizji i internecie.

Kreacją i produkcją reklam zajęła się agencja GPD Agency, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • awokado 2015-04-30 20:30:28

    Co prawda była już o tym dyskusja w gowork.pl/opinie_czytaj,35258 ale nie mogę się oprzeć żeby i tu napisać, że to było bardzo dobre posunięcie lisnera

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    5,50

  • Śr

    3,33

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9667

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane