Kolekcja Heidi Klum dla Lidla na Nowojorskim Tygodniu Mody

Autor: pr 8 września 2017 14:35

Kolekcja Heidi Klum dla Lidla na Nowojorskim Tygodniu Mody fot. materiały prasowe Lidl

Lidl i Heidi Klum świętowali w Nowym Jorku światową premierę kolekcji „Esmara by Heidi Klum”.

Podczas show w Nowym Jorku, Lidl i Heidi Klum po raz pierwszy publicznie zaprezentowali całą swoją kolekcję „Esmara by Heidi Klum: Heidi & The City”. Zamiast klasycznego wybiegu, Lidl stworzył scenę w postaci interaktywnego supermarketu, nawiązując tym samym w kreatywny i interesujący sposób do działalności firmy. Podczas dwugodzinnego pokazu Heidi Klum, wspólnie z 35 modelkami, zaprezentowała wszystkie 84 ubrania i dodatki z kolekcji – od botków w panterkę, przez cekinowe żakiety po skórzane kurtki. Różnorodne stylizacje modelek pokazały wiele wariantów i sposobów łączenia ze sobą poszczególnych części kolekcji.

– Nie było lepszego miejsca i lepszej okazji do zaprezentowania naszej kolekcji niż nowojorski Tydzień Mody. To był znak, że weszliśmy w kolejny etap naszej współpracy z Heidi Klum. Cieszymy się, że już 18 września rozpoczynamy sprzedaż kolekcji w Polsce, na której zakup każdy może sobie pozwolić. Naszym klientom zawsze chcemy zapewniać szeroki asortyment produktów wysokiej jakości w atrakcyjnych, niskich cenach – mówi Piotr Rogowski, członek zarządu Lidl Polska. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10804

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 748653

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane