Kompania Piwowarska na FRSiH: Konsument współtworzy markę

www.portalspozywczy.pl 24 października 2016 11:28

W dobie postępującej digitalizacji i popularności social mediów musimy zdawać sobie sprawę, że konsument współtworzy markę. Uważamy, że komunikację do konsumentów trzeba prowadzić w sposób autentyczny i otwarty: należy pamiętać, że to nie jest przekaz w jedną stronę, to jest dialog i współtworzenie - mówiła Iwona Doktorowicz-Dudek, wiceprezes ds. marketingu, Kompania Piwowarska SA w trakcie debaty „Sprzedawaj emocje zamiast produktów! – nowe wyzwania dla marketerów” podczas IX Forum Rynku Spożywczego i Handlu 2016.

– Gdybym chciała używać wyłącznie komunikatów racjonalnych, to długo bym tą drogą nie poszła. W przekazach marketingowych musimy opierać się na komunikatach emocjonalnych. 90 proc. wszystkich reakcji w mózgu to są reakcje nieuświadomione i emocje takie właśnie są. Jakąkolwiek decyzję podejmujemy, to rządzą nami emocję i to jest część nieuświadomiona. Gdybym budowała reklamę na przekazie racjonalnym, docierałabym z przekazem tylko do 10 proc. mózgu konsumentów. Pamiętajmy jednak, że emocje są ważne, ale nie są jedyne, bo muszą czemuś służyć – mówiła Iwona Doktorowicz-Dudek, wiceprezes ds. marketingu, Kompania Piwowarska SA.

Tłumaczyła, że podczas tworzenia marki ważne jest znalezienie prawdy konsumenckiej, wokół której ludzie mogą się zgodzić bądź pokłócić. Ważny jest również dobór konkretnego zestawu emocji, który prowadzi do tego, żeby się wyróżnić oraz istotna jest konsekwencja w działaniu.

- Staramy się nie rozgraniczać mediów na te tradycyjne i te nowoczesne, kluczem jest efektywne dotarcie do konsumenta przy zastosowaniu odpowiedniego mixu mediów, nawiązanie dialogu i wywołanie u konsumenta konkretnych reakcji Są u nas marki, które mają więcej budżetu w digitalu, bo ich odbiorca częściej przebywa w Internecie – mówiła. Równie ważny jak efektywny mix mediów jest stosowany w nich kontent.

Więcej na portalspzoywczy.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    9,32

  • Śr

    6,29

  • Min

    4,67

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9392

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 556354

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.