Konarczak: Sieci wykorzystują mięso wieprzowe do wojny cenowej

www.portalspozywczy.pl 6 czerwca 2014 21:57

Mięso wieprzowe jest wykorzystywane przez sieci handlowe do wojny cenowej z konkurencją. Atrakcyjne dla konsumenta produkty, takie jak np. łopatka czy schab, sprzedawane są w marketach poniżej kalkulowanych kosztów wytworzenia w zakładzie - mówi Józef Konarczak, prezes Zakładów Mięsnych Konarczak.

Szef zakładów mięsnych tłumaczy, że przykładowo „schab powinien kosztować ok. 18 zł, tymczasem w hipermarkecie można go kupić za 12,99 zł". - Sieci handlowe chcą niskimi cenami wieprzowiny skusić klienta do wybrania ich sklepu. Zarabiają jednak nie na mięsie, tylko na innych asortymentach, które sprzedają. Taka polityka uderza w zakłady mięsne. Zwłaszcza w te, które posiadają własne sklepy firmowe - podkreśla Józef Konarczak. - Obawiam się, że na dłuższą metę, tego rodzaju strategia handlowa przełoży się negatywnie na jakość mięsa oferowanego konsumentowi - dodaje.
Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    5,49

  • Śr

    2,55

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9667

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane