Koncept Whole Food dla millenialsów może być przyszłością sieci pod skrzydłami Amazona (galeria)

Autor: dlahandlu.pl za businessinsider.com 21 czerwca 2017 11:05

Koncept Whole Food dla millenialsów może być przyszłością sieci pod skrzydłami Amazona (galeria) Fot. Reuters

Dyrektor generalny Whole Foods, John Mackey, sygnalizuje, że przed siecią czas dużych zmian pod wodzą nowego właściciela - Amazona.

Wygląda na to, że tradycyjny model sklepu Whole Foods może wkrótce zostać zastąpiony przez taki, który zaoferuje klientom produkty w niższych cenach - chodzi o koncept 365 rozwijany przez Whole Foods Market -  i dodatkowo wsparty technologicznymi roziwązanani wdrażanymi już przez Amazona - chodzi o sklepy bez kasjerów, kas i kolejek.

Whole Foods ma cztery sklepy pod szyldem 365. W galerii przedstawiamy, jak wygląda jeden z nich.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,99

  • Śr

    3,69

  • Min

    2,86

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9343

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane