Konkurs konsumencki Black Energy Drink

Autor: pr 23 stycznia 2018 10:51

Konkurs konsumencki jest częścią najnowszej kampanii reklamowej pod nazwą
Win the Game, prowadzonej przez markę Black Energy Drink, należącą do Food Care Group. Głównymi bohaterkami działań marketingowych są zawodniczki amerykańskiej LFL i to one właśnie zachęcają do wzięcia udziału w zabawie i odwiedzenia USA.

Konkurs wystartował 1 grudnia 2017 r. i potrwa do końca lutego 2018 r. Głównymi nagrodami jest 6 podwójnych, objazdowych wycieczek do USA. Zwycięzcy będą mogli zrealizować swój własny American Dream i odwiedzić największe, kultowe amerykańskie miasta: Los Angeles, Las Vegas, San Francisco. Nagroda obejmuje bowiem koszt przelotów i przejazdów, zakwaterowania, biletów wstępu i wyżywienia, a także opiekę profesjonalnego pilota.

Motywem przewodnim wycieczki, jest spełnienie „American dream”, co oznacza, że laureaci będą mogli doświadczyć wielu amerykańskich atrakcji, takich jak przejazd Fordem Mustangiem cabrio, gra w kasynie, czy też wizyta w restauracji Bubba Gump z kultowego filmu „Forrest Gump”, niezwykłego miejsca serwującego najlepsze krewetki i owoce morza.

Jeśli ktoś nie znajdzie się w gronie 6 szczęśliwców, którzy z osobami towarzyszącymi, wyruszą do USA, ma jeszcze szansę na nagrodę dodatkową - 120 voucherów do wykorzystania w Sodexo lub na ebilet.pl.

Zadanie konkursowe jest bardzo proste. Wystarczy kupić zaledwie jeden, dowolny produkt
z linii Black Energy Drink i zachować paragon. Następnie należy wejść na dedykowaną konkursowi stronę – winthegame.pl – i tam wypełnić formularz kontaktowy oraz dokończyć zdanie – „Z Blackiem zawsze wygrywam, ponieważ ……”.
Wpisy oceniane są pod kątem: kreatywności, oryginalności i walorów językowych.
Po przesłaniu odpowiedzi należy śledzić stronę konkursową i oczekiwać na publikację wyników, które ogłaszane są po zakończeniu kolejnych etapów konkursu. Zabawa jest bowiem podzielona na 4 tury:
1.12.2017 r. – 22.12.2017 r.
23.12.2017 r. – 6.01.2018 r.
7.01.2018 r. – 20.01.2018 r.
21.01.2018 r. – 28.02.2018 r.
W każdej z pierwszych trzech wygrać można po 1 nagrodzie głównej, w ostatniej, do zdobycia się aż 3 wycieczki. Warto więc, wciąż próbować, bo do tej pory, zgodnie z Regulaminem, wyłoniono tylko 3 zwycięzców. Wybór zwycięskich haseł nie był prosty dla komisji konkursowej, bo zgłoszeń nadchodzi bardzo dużo.
Konkurs przygotowała agencja Red8Digital. Za koncepcję sesji zdjęciowej, towarzyszącej i promującej konkurs, odpowiada dyrekcja marketingu FoodCare, zaś produkcję sesji zdjęciowej zrealizowała agencja A12Team. Fotografem sesji był Marcin Biedroń.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    7,99

  • Śr

    4,89

  • Min

    3,49

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8398

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 690655

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane