Konkurs konsumencki marki Johnnie Walker Red Label

Autor: pr 13 września 2011 09:59

W punktach sprzedaży, klubach i internecie trwa jesienna kampania promocyjna marki Johnnie Walker Red Label pod nazwą "Odkryj świat whisky Johnnie Walker".

Akcję przygotowały i realizują firmy Diageo Polska, SF1, Euro RSCG Sensors, Pride&Glory i Brain Juice.

Firma Diageo Polska zaplanowała konkurs konsumencki, który potrwa do 31 października. Aby wziąć w nim udział, należy kupić Johnie Walker Red Label, wejść na stronę na Facebooku i w aplikacji konkursowej opisać jak wygląda najlepsza domówka z Johnnie Walker. Każdego dnia, za najbardziej kreatywne opisy do wygrania jest tablet iPad. Dodatkową nagrodą jest możliwość zorganizowania spotkania z ambasadorem marki.

Do każdej zakupionej butelki Johnnie Walker Red Label w wybranych sklepach handlu tradycyjnego dodawana będzie miniaturka tego wariantu whisky. Ponadto w 120 klubach w całej Polsce będą miały miejsce promocje, w ramach których za zakup dwóch koktajli na bazie Johnnie Walker Red Label będzie można otrzymać shaker w prezencie.

Aktywacja będzie również widoczna w kanałach on trade i off trade, gdzie zostaną zainstalowane materiały POS: plakaty, ulotki i standy komunikujące zasady konkursu.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,90

  • Śr

    3,46

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9988

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane