Konkurs konsumencki marki Mionetto Prosecco

Autor: pr 8 czerwca 2016 11:07

Konkurs konsumencki marki Mionetto Prosecco Fot. mat.pras.

Tegoroczna kampania MIONETTO PROSECCO pod hasłem „ODKRYJ WŁOSKI STYL ŻYCIA” zbudowana jest wokół klimatu luksusowych jachtów i nowoczesnej biżuterii 3D. Jednym z kluczowych elementów akcji jest konkurs dla konsumenta.

Za pomocą specjalnej aplikacji przesyłać można własne aranżacje z MIONETTO, utrzymane w stylu sparkling (www.mionettoprosecco.pl). Najlepsze zdjęcia nagrodzone zostaną biżuterią z limitowanej edycji Mionetto Sparkling Collection, zaprojektowaną specjalnie dla marki przez włoskiego projektanta - Dario Scapitta - włoskiego projektanta. Konkurs trwać będzie od czerwca do sierpnia br.
Natomiast już od maja akcja promocyjna jest doskonale widoczna w punktach handlowych w całym kraju. Efektowne ekspozycje oraz zawieszki na produktach, zdradzają atrakcje czekające na wielbicieli włoskiego MIONETTO PROSECCO.

Kampania „ODKRYJ WŁOSKI STYL ŻYCIA” pojawi się też na Mistrzostwach Świata w Żeglarstwie - Energa Sopot Match Race 2016 w Sopocie. W trakcie tej niezwykle elitarnej imprezy gromadzącej najlepszych żeglarzy z całego świata mieć będzie miejsce wystawa dedykowanej marce biżuterii MIONETTO SPARKLING COLLECTION BY DARIO SCAPITTA. Dodatkową atrakcją będą regaty MIONETTO w sopckiej marinie. Wszystkich zainteresowanych zapraszamy do Sopotu i Trójmiasta. Kumulacja atrakcji zaplanowana jest na przełom lipca i sierpnia.

W czerwcu startuje również aktywna komunikacja w internecie i na Facebooku.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9920

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane