Konkurs konsumencki wódki Amundsen

Autor: pr 2 listopada 2016 15:10

Wódka Amundsen przygotowała akcję konkursową, w której do wygrania są dwa miejsca w ekspedycji do najzimniejszego miejsca na Ziemi. Wyprawie przewodzić będzie jeden z popularnych influencerów: bloger Tomasz Saweczko, vloger Jacek Gadzinowski lub youtuber Maciej Wapiński vel Wapniak. Kandydaci na przywódcę stoczą ze sobą bitwę, której przebieg będzie można śledzić na żywo na Facebooku 2 listopada o 19:00.

W konkursie dla konsumentów przygotowanym przez wódkę Amundsen do wygrania są dwa miejsca w ekspedycji na Antarktydę. Wyprawa odbędzie się w dniach 12-27 lutego 2017 roku. Podczas podróży na zwycięzców czekają liczne atrakcje, takie jak zwiedzanie Buenos Aires, Ognistej Ziemi Ushuaia, rejs cieśniną Drake oraz oczywiście pobyt na Antarktydzie. Pierwszy bilet będzie można wygrać podczas etapu konkursu, który startuje zaraz po wyłonieniu przywódcy ekspedycji. Jego nazwisko poznamy 2 listopada. O przywództwo rywalizują Tomasz Saweczko, autor jednego z najbardziej popularnych blogów dla mężczyzn w Polsce – Facetem jestem i o siebie dbam, Jacek Gadzinowski – vloger dzielący się swoimi pasjami do podróży i sportów oraz Maciej Wapniak Wapiński – jeden z najbardziej rozpoznawalnych polskich youtuberów. Trzy wyzwania, którym kandydaci będą musieli stawić czoła, przez cały październik wybierali ich fani, głosując na najciekawsze na stronie konkursu amundsenvodka.eu. Walka influencerów o przywództwo toczyć się będzie na żywo 2 listopada o godzinie 19:00. Zmagania będzie można oglądać na fanpage’u wódki Amundsen, gdzie transmitowana będzie pełna relacja z wydarzenia.

– Wódka Amundsen powstała na cześć legendarnej ekspedycji na Biegun Południowy w 1911 roku. Chcieliśmy, żeby to najzimniejsze miejsce na Ziemi było bardziej dostępne dla każdego – chociaż przez chwilę. Akcja, którą przygotowaliśmy, jest wyjątkowa nie tylko ze względu na nagrody, jakich jeszcze na naszym rynku nie było, ale także dzięki unikalnemu konceptowi – rywalizacji influencerów transmitowanej na żywo w mediach społecznościowych. Mamy nadzieję, że wyprawa na Antarktydę będzie niezapomnianą przygodą - powiedziała Ewa Markiton, Senior Brand Manager, Stock Polska.

O drugie i ostatnie miejsce w polarnej ekspedycji będzie można walczyć w kolejnej części akcji konkursowej, która rozpocznie się pod koniec listopada. Więcej szczegółów już wkrótce.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8796

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.