Konkurs na nowe hasło marketingowe napoju Black Energy Drink

Autor: wirtualnemedia.pl 19 maja 2016 10:36

Firma FoodCare rozpoczęła konkurs na nowe hasło marketingowe napoju energetycznego Black Energy Drink. Autor zwycięskiego sloganu otrzyma 10 tys. dolarów - podają Wirtualnemedia.pl.

Konkurs jest skierowany przede wszystkim do agencji kreatywnych i freelancerów. Nowy slogan ma być po angielsku, przy czym w prostym języku zrozumiałym dla przeciętnego Polaka. Ma podkreślać, że napój daje energię do działania.

Propozycje można przesyłać do 29 maja poprzez formularz na stronie Blackenergydrink.com. Autor zwycięskiego hasła otrzyma 10 tys. dolarów.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • Lidia Gonera 2016-05-29 23:05:54

    Hasło marketingowe: this drink will blow you up in the sky

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    5,50

  • Śr

    3,37

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9920

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane