Konspol promuje markę Żarłaki

Autor: pr 28 lutego 2017 12:54

Konspol zamierza kontynuować promocję marki Żarłaki i aktywnie wspierać ją działaniami marketingowymi, realizowanymi głównie w internecie, w tym na Facebooku firmy.

 

Planowany jest również dla dzieci cykl warsztatów kulinarnych, organizowanych w wybranych miastach na terenie Polski, których celem będzie dokładniejsze zapoznanie najmłodszych z produktami marki, a także promocja zbilansowanej diety dla maluchów z nietolerancją pokarmową.

Żarłaki to cztery pozycje asortymentowe, adresowane głównie do najmłodszych konsumentów: nuggetsy z kurczaka, parówki z kurczaka, kabanosy z kurczaka oraz polędwica z kurczaka. Wszystkie pozycje z portfolio marki należą do linii NATURA, oferującej pożywne produkty bez dodatków do żywności „E”, np. substancji konserwujących czy wzmacniaczy smaku. Ponadto parówki, kabanosy i polędwica są produktami pozbawionymi laktozy oraz glutenu, dzięki czemu idealnie wpisują się w listę posiłków odpowiednich dla dzieci pozostających na diecie bezglutenowej czy nietolerujących laktozy.


 

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    3,99

  • Śr

    2,29

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10937

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 748244

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane