Konspol rusza z jesienną kampanią

Autor: dlahandlu.pl 19 września 2013 11:09

Na przełomie września i października 2013 r. firma Konspol rozpoczyna kampanię promującą produkty pod marką Konspol. Kampania obejmie sponsoring programów telewizyjnych w TVP, Polsacie i kanałach tematycznych tej stacji oraz sponsoring audycji radiowej w RMF FM, działania w internecie, na Facebooku i potrwa do końca listopada.

Produkty promowane w kampanii to: Kabanosy Konspol Natura bez konserwantów, bez glutenu i bez laktozy, Polędwiczki panierowane z kurczaka oraz Hot-dog z kurczaka premium bez glutenu, bez laktozy, bez glutaminianu sodu, o wysokiej zawartości mięsa.

Emisja billboardów sponsorskich w TVP1 przy programie SPORT po głównym wydaniu Wiadomości oraz sponsoring programu Wstawaj Szkoda Dnia w RMF FM rozpoczną się 22 września, natomiast emisja billboardów sponsorskich w Polsacie oraz kanałach tematycznych tej stacji ruszy 1 października.

Dodatkowym wsparciem kampanii Konspolu będzie współpraca, jaką marka nawiązała ze znanym dietetykiem, fit&life coachem i trenerem gwiazd Jackiem Bilczyńskim. Współpraca obejmuje eventy z udziałem Jacka Bilczyńskiego promujące produkty marki Konspol.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    1,89

  • Śr

    0,82

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9685

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 772811

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane