Konspol z kampanią promocyjną produktów convenience

Autor: dlahandlu.pl 16 lutego 2016 11:06

Firma Konspol - z końcem lutego rozpoczyna telewizyjną kampanię reklamową produktów convenience. Celem kampanii jest pokazanie szerokiej gamy produktów z tej kategorii jak i umocnienie marki w świadomości klientów.

- To pierwsza odsłona planowanych przez nas na ten rok działań reklamowych. Będziemy pojawiać się w tv, internecie i w reklamie outdoorowej– tłumaczy Agnieszka Piech, kierownik ds. marketingu Konspol. – Tymi działaniami chcemy zwiększyć znajomość marki Konspol. Oczywiście liczymy również na wzrost zainteresowania tymi produktami - dodaje.
Kampania będzie trwać od 22 lutego do 7 marca. Spoty będą emitowane w TVP 1 i TVP 2, TVN Style, Polsat Sport, Polsat Sport News, Polsat News, Polsat Cafe i Polsat Film.
Reklamowane będą w szczególności Nuggetsy, polędwiczki z kurczaka i Tortille.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    11,50

  • Śr

    7,33

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9413

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane