Konsumencka akcja Tymbarku

Autor: pr 11 lipca 2016 12:19

Konsumencka akcja Tymbarku Fot. mat.pras.

W ramach najnowszej kampanii Owoców Świata od Tymbarku przeprowadzane są dwie wyjątkowe akcje konsumenckie. Wymieniając 8 etykiet na unikalny cardboard, każdy może zostać Królem Miejskiej Dżungli, a za kreatywne odpowiedzi w tymbarkowym quizie można wygrać smartphone’a i bony zakupowe.

Akcja promocyjna Owoców Świata przeprowadzana jest pod hasłem „Zostań Królem Miejskiej Dżungli”. Zebrane 8 etykiet z limitowanej serii można wymienić na stylowe cardboardy – gogle przenoszące w wirtualną rzeczywistość. Gadżety można odbierać w 130 sklepach Diverse (ich lista dostępna jest w regulaminie zamieszczonym na stronie: www.owoceswiata360.pl).

Motyw „miejskiej dżungli” pojawił się też w najnowszym spocie Owoców Świata – animacja zrealizowana w technologii 360 stopni prezentuje szalony świat, w którym władzę nad miastem przejęły zwariowane zwierzęta. Właśnie na podstawie tego video powstał konkurs angażujący kreatywnych internautów. Zabawa trwa do 10 sierpnia – co tydzień za najlepsze odpowiedzi na pytania Tymbarku można otrzymać smartphone’a lub jeden z 33 bonów o wartości 100 zł do wykorzystania w sklepach Diverse.

Działaniom marki towarzyszy kampania VOD, kampania bannerowa, a także komunikacja w mediach społecznościowych. Obie akcje komunikowane są również w sklepach Diverse, a także za pomocą innych kanałów komunikacji Partnera.

 

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9338

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane