Koral z kampanią lodów Grand

Autor: dlahandlu.pl 4 kwietnia 2018 14:34

Wystartowała kampania lodów Koral oraz marki premium lodów Grand. Kampanię rozpoczynają spoty reklamowe oraz konkurs „Grand Błogie chwile”.

W TVP rozpoczęła się emisja dwóch spotów reklamowych. Pierwszy z nich to skierowana do młodzieży reklama przypominająca o letnich beztroskich dniach pod hasłem „Tu i teraz”. Drugi spot, inspirowany filmami o legendarnym Jamesie Bondzie, promuje produkt premium - lody Grand Gold, które w tym roku pojawią się w sprzedaży w kilku nowych smakach: Mint, Orange i Coconut. Kampania zaplanowana jest w najlepszym czasie reklamowym, obejmuje m.in. sponsoring prognozy pogody w głównym wydaniu wiadomości oraz po Teleexpresie. Kampania telewizyjna potrwa do czerwca. Wsparta jest emisją spotów w Multikinie, sieci kin niezależnych na terenie całego kraju, działaniami w Internecie oraz radiu.
Kampanię lodów Grand wspierać będzie również konkurs konsumencki „Grand Błogie chwile, w którym do wygrania będzie 500 nagród, w tym luksusowe wycieczki na Gran Canaria. W jury konkursu znajdzie się m.in. popularna blogerka kulinarna Sylwia Ładyga. Konkurs wsparty będzie m.in. spotem konkursowym lodów Grand, materiałami POS, reklamą w serwisach Interia.pl, Plejada.pl, YouTube, a także w sieci Google i serwisach społecznościowych.
Koncepcję kreatywną spotów lodów Koral oraz Grand Gold opracował Dział Marketingu Koral wraz ze studiem Film Grupa. Za zakup mediów odpowiada PPL Koral. Organizatorem konkursu, autorem spotu konkursowego lodów Grand oraz obsługą działań w Internecie jest agencja Veneo.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    20,65

  • Śr

    11,93

  • Min

    9,33

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 3987

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 699518

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane