PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: Frigo Express

Kosmetyczna marka Celia odświeżyła swój wizerunek

Autor: Marketing Przy Kawie 23 maja 2012 09:56

Kosmetyczna marka Celia odświeżyła swój wizerunek

W ramach działań powstała nowa strona internetowa i został zrealizowany konkurs konsumencki "Polki są najpiększniejsze". Działania reklamowe były prowadzone również w prasie kobiecej, w Internecie oraz poprzez program in-store.

Reklama konkursu pojawiła się w pismach kobiecych. Dodatkowo umieszczono bannery na stronie wizaz.pl i na stronie partnerskiej - dax.com.pl. Prowadzony był także mailing, rozdawano również ulotki w miejscach sprzedażye.

Stworzono także konkurs konsumencki, bazujący na głównym haśle marki, w którym należało dokończyć wybraną historię opublikowaną na stronie marki oraz w "Przyjaciółce" i "Tinie".

Ostatnim elementem komunikacyjnym był program partnerski skierowany do małych, niezrzeszonych drogerii, w których prowadzona była sprzedaż premiowa kosmetyków Celii.

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    7,45

  • Śr

    4,19

  • Min

    2,97

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7869

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 707248

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane