PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: Frigo Express

Kosmetyki w internecie tańsze o 30 proc.

Autor: dlahandlu.pl 16 maja 2016 09:48

Portal Alleceny.pl podsumował zachowania konsumentów w oparciu o zakupy produktów kosmetycznych w online. - Kosmetyki są drugą, co do popularności kategorią produktów najchętniej poszukiwanych na naszym portalu – informuje Adam Rzepkowski z portalu Alleceny.pl. - Z naszych analiz wynika, że oferty sklepów internetowych są mocno konkurencyjne z uwagi na ceny oraz na ilość produktów, dostępnych w asortymencie. Rośnie także ilość sklepów online oferujących produkty kosmetyczne z kategorii „Eko”, obserwujemy również systematyczne poszerzanie tej oferty w sklepach obecnych na portalu.

W sklepach internetowych znaleźć możemy znacznie szerszą ofertę kosmetyków,
niż w sklepach stacjonarnych. Różnice w cenach w ofercie online i sklepów stacjonarnych sięgają nawet 30 proc. Z analizy Alleceny wynika, iż szczególnie panie upodobały sobie taki sposób robienia zakupów. Coraz więcej naturalnych i ekologicznych produktów znaleźć możemy online. To właśnie te kosmetyki cieszą się największym zainteresowaniem kupujących w internecie.

Nie ulega wątpliwości, iż w drogeriach internetowych oferta jest znacznie bogatsza i bardziej zróżnicowana. Dla przykładu www.perfectfresh.com oferuje blisko 10 000 produktów, Tesco.pl ma ich natomiast niespełna 2 500.

Wśród konsumentów szukających ofert na kosmetyki na portalu Alleceny dominują dwie grupy: kupujący produkty ekologiczne oraz „tradycjonaliści” dla których najistotniejsza jest cena. Najczęściej szukamy w sieci ofert na szampony, odżywki i maski do włosów, dezodoranty i… pasty do zębów. Z analizy portalu Alleceny.pl wynika, iż popularnością cieszą się zarówno mało znane, niereklamowane powszechnie produkty (jak np.: nowej marki Urtekram, dostępnej aktualnie w większości drogerii internetowych), jak również używany od pokoleń w większości domów krem Nivea, który jest dostępny we wszystkich sklepach z kosmetykami w ofercie.

Wśród osób, najbardziej zainteresowanych zakupami produktów kosmetycznych w internecie są konsumenci w wieku 25-34 lat. To grupa wiekowa, która w wielu przypadkach rozpoczęła już pracę, być może złożyła rodziny i docenia możliwość zaoszczędzenia nawet kilkunastu proc., którą to możliwość niewątpliwie dają zakupy w sieci. Drugą grupą w tym zestawieniu są osoby w wieku od 18 do 24 lat, dla których zakupy w sieci są czymś powszechnym, a ponadto stają się coraz bardziej świadomymi konsumentami. 

3 na 4 klientów drogerii internetowych to kobiety. Panie poświęcają dużo czasu na szukanie nie tylko samych kosmetyków, ale i porad kosmetycznych czy opinii o produktach. Często decydują się na zakup produktów ekologicznych, trudno dostępnych w drogeriach stacjonarnych. Większa niechęć Panów do zakupu kosmetyków online może wynikać przede wszystkim z przyzwyczajenia. Bardzo często mężczyźni przez długi czas używają jednej konkretnej pasty do włosów bądź żelu pod prysznic, którą można nabyć w sklepie w okolicy i nie czują potrzeby zmian.

Zarówno w przypadku kobiet, jak i mężczyzn preferencje zakupowe ze względu na wiek układają się podobnie. Najczęściej po kosmetyki z internetu sięgają panie i panowie w wieku od 18 do 35 lat. Warto jednak zaznaczyć, że kobiety zdecydowanie wcześniej zaczynają szukać kosmetyków w internecie. Natomiast mężczyźni w wieku 35-44 zdecydowanie chętniej niż panie decydują się na takie zakupy online. 

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • Marta 2016-05-17 12:42:02

    Ja stosuje naturalne surowce marki Calaya. Sama sobie robię kosmetyki z ich przepisów.

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

  • 10.

    JUBILEUSZOWA EDYCJA 14-16 maja 2018, Katowice • Spodek i MCK • Metropolia GZM

  • Nie możemy się doczekać! 👌 @BIPolska @EECKatowice @AirVeinPoland @CerviRobotics twitter.com/MichWasowski/s…
    @EECKatowice - (RT) @Pentacomp_SI
  • Nie obawiam się o źródła finansowania inwestycji - mówi w rozmowie z portalem @wnppl Paweł Borys, prezes @Grupa_PFR pytany o to, czy mniejsze wpływy z przyszłego budżetu Unii Europejskiego będą stanowiły dla nas duży problem. Jakie ma argumenty? #EKG2018 #EEC2018 @EECKatowice https://t.co/Ar46rCsVku
    @EECKatowice - (RT) @ElzbieciakTomek
  • Czy #biotechnologia w Polsce ma szansę stać się ważnym elementem innowacyjnej gospodarki? Na to pytanie odpowiadali podczas @EECKatowice m.in. liderzy przemysłu farmaceutycznego i eksperci. #EEC2018 #EKG2018 @rynekzdrowia bit.ly/2s3floz https://t.co/hd2DqreGPl
    @EECKatowice - (RT) @wojciech_kuta
  • Joseph BenAmram, prezes MSD w regionie EURAM na @EECKatowice: rozwój biotechnologii wymaga partnerstwa między rządem, firmami krajowymi i międzynarodowymi oraz ośrodkami badawczymi. #EEC2018 #EKG2018 @rynekzdrowia rynekzdrowia.pl/Farmacja/Biote… https://t.co/4jWpURT8yi
    @EECKatowice - (RT) @wojciech_kuta
  • MT @PwCCEE: twitter.com/PwCCEE/status/… The 10th @EECKatowice, the largest economic event in #CEE with 150 insp...
    @EECKatowice - (RT) @amitabhrjha
  • Kto może w unijnych negocjacjach nad budżetem czuć się wygranym? Jak to możliwe, że mamy więcej, ale mniej? W "Rządowej ławie" na pytania @adam_sierak odpowiada Jerzy @JerzyKwiecinski z @MIR_GOV_PL. Serdecznie polecamy całą rozmowę 👉👉👉 bit.ly/2rZ21k6 https://t.co/yQNOLL2YP2
    @EECKatowice - (RT) @wnppl
  • EKG 2018 w Katowicach. Kongres pełen wyzwań @se_pl @EECKatowice superbiz.se.pl/wiadomosci-biz…
    @EECKatowice - (RT) @SuperbizPL
  • We are pleased that once again our Warsaw team could be part of @EECKatowice. This year we supported two of our amazing clients @INGBankSlaski and @_PKEE_ in setting up the exhibition, filming, tweeting, taking pictures, and of course a lot of networking and fun. #work #Katowice https://t.co/9zvLpCf52O
    @EECKatowice - (RT) @AvenewMedia
  • Polecamy Waszej uwadze transmisje z wybranych sesji #EKG2018. Zapraszamy na YouTube: EEC Poland - bit.ly/2wRSK2O Grupa PTWP - bit.ly/2GjlEsf #EEC2018
    @EECKatowice
  • Jako partnerzy @EECKatowice mieliśmy okazję przeprowadzić panel dyskusyjny o roli młodych w kształtowaniu Europy. Dziękujemy @pherstowski, PROM, MAY, Zwolnieni z Teorii, @ELSAPoland, @aegeewarszawa i @tomanek_robert, rektorowi @UE_Katowice! #EEC2018 #YouthLeadership #YouthVoice https://t.co/57GpHAhcCa
    @EECKatowice - (RT) @AIESECPoland
Pobierz aplikację EEC
WIĘCEJ

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    8,50

  • Śr

    4,93

  • Min

    2,95

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8189

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane