Koszyk cen: 4 e-sklepy z ofertą na poziomie 260 zł. Prawie jak dyskonty

Autor: dlahandlu.pl 13 września 2017 11:34

Koszyk cen: 4 e-sklepy z ofertą na poziomie 260 zł. Prawie jak dyskonty

Jak wynika z badania Koszyka cen w e-sklepach 4 placówki internetowe oferują zakupy wraz z dostawą w cenie od 256 do 265 zł (epiotripawel.pl, auchandirect.pl, hipernet24.pl (E.Leclerc) oraz frisco.pl). Oznacza to, że są one w stanie nawiązać walkę konkurencyjną z większością sieci dyskontowych, które w trakcie ostatnich kilku notowań cen, miały ofertę za 50 produktów w cenie 260 zł. Czy cena wystarczy, że przekonać klientów do zmiany nawyków zakupowych i przejścia na formułę e-commerce?

A oto szczegółowe wyniki badania w e-sklepach:

W tym tygodniu sklep auchandirect.pl oferuje zakupy 50 produktów z Koszyka w cenie 239 zł. To o 7 zł więcej niż w sierpniu br. (232,31 zł) i na poziomie z sierpnia 2016 roku. W ostatnim czasie w e-sklepie podrożało masło i jabłka. Z dostawą, która w auchandirect.pl wynosi ok. 20 zł obecny całkowity koszt zakupów to 259 zł. 

Hipernet24.pl (E.Leclerc) przedstawił ofertę na poziomie 244 zł czyli o 5,5 zł tańszą niż w sierpniu br. (249,73 zł). W ub. roku ceny w tym sklepie oscylowały wokół kwoty. 249 zł. W e-sklepie potaniały papryka, cytryny, banany i pieczarki, ale podrożały pomarańcze i jabłka. Dla hipernet224.pl całkowita suma za zakupy z dostawą (15 zł) zamyka się kwotą ok. 260 zł. 

W sklepie e-piotripawel.pl płacimy za 50 produktów 256 zł, czyli o 8 zł więcej niż w sierpniu br. (247,8). W sierpniu 2016 podobne zakupy kosztowały 261 zł. W Piotrze i Pawle podrożało m.in. masło oraz ser gouda. Przy takiej kwocie (ponad 200 zł) dostawa w e-piotripawel.pl jest darmowa. 

Podobne zakupy we Frisco.pl kosztują obecnie 265 zł, czyli o 4 zł drożej niż w sierpniu br. (261 zł), ale o blisko 19 zł taniej niż sierpniu 2016 (283,73 zł). We Frisco podrożało masło i cytryny, potaniała zaś papryka. Frisco.pl oferuje bezpłatną dostawę zakupów o tej wartości.

W sklepie e-zakupy.tesco.pl 50 produktów można kupić obecnie za 272,71 zł, czyli o 7 zł taniej niż w czasie ostatniego badania (280 zł), ale o 8 zł drożej niż w sierpniu 2016. W obecnym badaniu wyższe ceny obowiązywały na herbatę Lipton, pomarańcze, jabłka i papryka. W promocji sprzedawany był zaś schab, pomidory i cytryny. W e-sklepie Tesco dowóz zakupów to koszt do 10 zł. Zatem całe zakupy zamykają się kwotą 283 zł.

eCarrefour.pl miesiąc temu wprowadził do oferty produkty świeże, które można zamawiać na terenie Warszawy. Z kolejnego monitoringu cen wynika, że 50 produktów w e-sklepie Carrefour kosztuje 275,68 zł, o 5 zł taniej niż w sierpniu br. (280,5 zł). Niższe ceny niż ostatnio obowiązywały na herbatę Lipton, kawę Tchibo, cukier, matjasy śledziowe i paprykę. W sklepie brakowało kilku produktów z listy Koszyka cen, w tym: kajzerek, schabu bez kości, sera gouda w bloku, kurczaka, jogurtu Jogobella a także jabłek luzem i ziemniaków. Zostały one zastąpione średnią rynkową. Przy zakupach powyżej 100 zł dostawa w eCarrefour jest darmowa. Oznacza to, że 275,5 zł to całkowity koszt zakupów w tej sieci.

Sklep Drive Intermarche proponuje zakupy w cenie 286 zł, czyli o 1 zł drożej niż miesiąc temu (284,84 zł) i o 3,5 zł drożej niż w sierpniu 2016. W ostatnim czasie w Intermarche podrożało masło i jaja. Potaniały zaś jabłka i papryka. Formuła zakupów Drive zakłada odbiór własny w specjalnym punkcie w sklepie, więc nie ma opłaty za dowóz.

Badanie Koszyka cen w e-sklepach pochodzi z monitoringu redakcji z 12 września 2017 roku.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    5,99

  • Śr

    4,64

  • Min

    3,19

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8143

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 563051

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.