Kotlin startuje z kampanią reklamową

Autor: dlahandlu.pl 17 sierpnia 2012 13:37

Po kilkuletniej nieobecności w mediach, Agros-Nova startuje z kampanią telewizyjną i internetową ketchupów marki Kotlin.

Od 17 sierpnia 2012 spoty reklamowe ukażą się w największych stacjach telewizyjnych: TVN, Polsat, TVP oraz w kanałach tematycznych takich jak: Discovery, National Geographic, Canal+ itp.

Kampania ATL opiera się na parodii kampanii społecznej, informującej, że życie bez ketchupu nie ma sensu pod hasłem "Ratujmy parówkę/ kanapkę/ frytki/ zapiekankę"

Kampania TV wspierana będzie aktywnością reklamową online (Demotywatory, Interia, Gadu Gadu, portale o tematyce kulinarnej). Główną platformą w komunikacji interactive jest strona www.ketchupy.pl oraz fanpage marki Kotlin na facebook-u. Na stronie internetowej Kotlina uruchomiona zostanie interaktywna gra, w której ketchup Kotlin będzie ratował frytkę i parówkę przed niezjedzeniem...

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    1,19

  • Śr

    0,75

  • Min

    0,62

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10963

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane